منشور اخلاقی کارکنان

خانهمنشور اخلاقی کارکنان

منشور اخلاقی راهنمای اصولی است که برای کمک به حرفه­ ای­ ها برای انجام تجارت صادقانه و با صداقتطراحی شده است. یک سند اخلاقی ممکن است مأموریت و ارزش‌های کسب‌وکار یا سازمان، نحوه برخوردحرفه‌ای با مشکلات، اصول اخلاقی مبتنی بر ارزش‌های اصلی سازمان و استانداردهایی را که فرد حرفه‌ای بهآن احترام می‌گذارد، مشخص کند.

کارکنان مجتمع فنی آزاد فیدار بآن هستند تا با روحیه و پشتکار، ضمن شناسایی و پرورش افراد خلاقو تقویت بنیه ی هنری و علمی آنها، در جهت استقلال صنایع کشورگام بردارند. لذا ما کارکنان مجتمع فنی آزاد فیدار خود را ملزم میدانیم که:

1. ما بر این عقیده ایم که رسالت خود را چیزی جز ترویج علم ندانسته و برای تحقق آن از هیچ کوششیدریغ نخواهیم کرد.
2. ما همواره در انجام فعالیت های خود، کیفیت را فدای کمیت نخواهیم نمود و تلاش میکنیم که به اهدافماننزدیک تر شویم و در آموزش های خود آنگونه عمل کنیم که گویی به فرزندان خود آموزش می دهیم
3. ما بر این باوریم که پاسخگویی به مراجعین، آمادگی برای ارائه اطلاعات شفاف و سالم را سرلوحه برنامهخود قرارداده و برای عمل به آن همواره کوشا باشیم.
4. رعایت ادب و نزاکت، عدالت و انصاف در ارائه خدمات  آموزشی خوب به هنرجویان و کارآموزان را ازجمله وظایف خود میدانیم.
5. نظم، وقت شناسی، آراستگی و پوشش اسلامی مناسب، پیوسته مورد توجه ما خواهد بود.
6. ما هنرجویان و کارآموزان را قشری آگاه ، آزاد ، فرهنگی ، انتتخاب گر ، ولی نعمت و دارای کرامتانسانی میدانیم و جلب رضایت آنان را یک دستاورد مهم تلقی میکنیم.
7. با توجه به اصل اخلاق معتقدیم که حافظ حقوق همکاران باشیم و برای رسیدن به آرمان های خود،دیگران را زحمت ندهیم و صداقت در کار را با فریب کاری و دورزدن دیگران ازبین نبریم.
8. با توجه به اصل اخلاق بایدتلاش کنیم از برند دیگران استفاده نکنیم و همچنین از فعالیت های انجامشده در موسسات دیگر به نفع خود استفاده ننمائیم و در برقراری عدالت و پایبندی به ارزش هایاخلاقی کوشا باشیم.
9. ما سوگند یاد میکنیم رعایت موازین شرعی و عمل به قوانین، عرف و موازین جامعه را همواره مدنظرداشته و برای تحقق اهداف عالیه سازمان که همسو با اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامیایران است کوشا باشیم.
سبد خرید